back

tjenare! nu är jag tillbaka (igen :P)
sjukt varm,t på landstället, gick omkring i shorts och t-shirt. kusinen My var där också. hon, jag och syrran umgicks typ varje dag med Nina och Jeanette som bor i närheten. Nina har Buzz (stavas de så?) till Ps2, och vi spelade typ jämt. jag vann en gång haha. nybörjartur enligt My, men jag är helt säker på att det är min skicklighet :P

Veronika fyller år idag, den lyckosten. grattis Verro! nu är det bara Amanda kvar att bli fjåårtis! själv fyllde man ju i januari :P

men aja, imorron är det skola igen. har inte gjort läxan vi fick över lovet. ska väll göra den snart. suck... fast det är ju bara engelska, så jag klarar mig nog.

pok
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0