Bio?

ja först skulle jag och Lisa min storasyster iväg till stan och se på bio. men så blev det inte. först ville inte hon. sen ville inte jag. så studsade det hela tiden. men vi bestäde oss ändå att åka...
men då hann vi inte med tåget och vi skulle missa filmen.om vi hade tagit tåget sernare som gick 20.10 skulle vi typ vara framme på sergel  21.10. och då börjar filmen och man kan ju inte bara gå och sätta sig i biosalen direkt.
men man kan ju säga att det var mitt fel. orkar inte förklara.
men men är icke ledsen. ska titta på robinson istället och gå på bio nästa vecka med lisa.


vi tänkte se den här eller någon annan flm som jag inte kommer ihåg vad den hette. något om en kille som vann miljoner.

men nu över till...

Robinson


kram
Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0