dagen

Nu är jag hemma från en inte så jobbig skoldag. På eneglskan bakade vi i HK. Jag och Jesper gjorde amerikanska pannkakor som blev en succé. SJälvklart fanns det äkta canadensisk lönnsirap till.

Dagens:





Svart topp - Filippa K
Rosa kofta - H&M
Jeans - H&M
Halsband - Present

Helgen har vart bra. Soligt och varmt. I går var vi hemma hos mormor och grandpa och åt middag. Mormor provade ett nytt recept på oss som inte var helt lyckat...

Haha vi torterade Crille idag, Amanda fångade det mesta på bild i Verros mobil, hoppas hon lägger upp lite bilder.

Bloggen är riktigt snygg nu. Amanda gjorde ett superbra jobb. Men hon är väl ändå inte helt nöjd antar jag. Hon fixade även profilbilden uppe till vänster. Det är jag och Verro, sen har hon ritat till sig själv som streckgubbe. Hon är nämligen kamerarädd och är för det mesta bakom kameran. Lite synd, men vi ska försöka att få med en bild på henne.

Skriver nog mer ikväll, hoppas jag. Dataförbudet är över, hoppas jag :)

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0