dagen och twilight!

Idag är det valborg. Vet inte om jag ska iväg till någon brasa. Kanske, får se. Nån som vet var den är?

Jaja, idag ser jag ut så här:




Randig sjorta - Zara
Jeans - H&M
Örhängen - Present

Snyggt va?

Hehe, igår var en stor dag för mig, troligen för hela VOA! Vi köpte ju varsin Twilightfilm!! Tittade på den direkt efter att Verro hade stuckit hem till sig igår. Sen tittade jag på så mycket jag kunde imorse och sen när jag kom hem. Kan ändå inte få nog av den!
Men jag måste medge att den inte är så bra gjord, enligt Amanda hade de låg budget när de spelade in, och det kan nog stämma. Men det upphävs av RObert Pattinson som spelar Edward. Han är ju helt gudomlig!!! Man dööör ju nästan :D

Aja, skolan var okej. Jag och Verro hade en franskaläxa som vi typ hade glömt bort och inte direkt pluggat till, så vi råpluggade lite direkt innan förhöret på glosorna, och det löste sig ganska bra.
Och som vanligt var Crille vår räddning på mattelektionen! Tur att vi har honom vid såna tillfällen :P

Vi tog tyvärr inte några bilder under dagen, tror jag. Vi har varit lite uppspelta över att vi nu är tre stolta ägare av Twilight, och lunchen ägnades åt att diskutera just Twilight. Jag och Verro ägnade även större delen av So-lektionen åt att lyssna på musik av Robert Pattinson som är med i filmen.
Fast Verro fotade en galen Olivia igår som nyss fått sitt eget exemplar av Twilight, hoppas hon lägger upp dem. Jag ser lite galen ut :D
Men så här ser iaf den svenska DVD:n ut:

 Snygg va? Kolla bara in Robert Pattinson längst upp till höger, eller i mitten längst till vänster. Gör inte det hela omslaget? Man faller ju för filmen innan man ens har sett den!

Men nu ska jag väl ta och sluta. Har inte så mycket mer att skriva. I så fall skriver jag väl senare.

Puss
Olivia


Kommentarer
Postat av: - FORZA ROMA *

- palla twilight.

2009-04-30 @ 18:42:49
URL: http://merey.blogg.se/
Postat av: ...

Palla va som du, klaga på andra

2009-04-30 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0