dagen som gått!

Dagen började bra men slutade dåligt. I skolan var det väldigt slappt.  dem ända riktigalektionerna vi hade var SV och Franska. På Ea : n så gjorde vi ingenting. Satt bara och slappadei korridoren. Men vad, vi har typ inga läxor den här veckan, bara ett prov så vi hade väldigt rolig. :D "Ett gott skratt förlänger livet! "
Men...
Hade träning sen. Det gick bra. Men sen när vi hade markträning så stukade jag foten riktigt hårt. Jag kände hur det bara knackade till. Ucsh, hemskt så nu kan jag knappt gå. Det som gick så bra för mig. Stackars mig :(
Så nu blir veckan tråkig för mig kan inte göra någonting. Inte åka skridskor, ha fys ellr gå till gymmet. ( Kan kanppt gå alls.) AHH jag är verkligen en tränings människa.

Aja vad kan man göra liksom?!
Nu kommer det några bilder:





Vi är ganska lika när vi tänker ;)

 

Peace!

HAHA Chrille blir utsickad, mupp!!!



Andra som gjorde oss sällskap :D

Kram
Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0