dagen...

ja dagen har väl varit bra. eller helt ok kan man ju säga.
skolan var inte så farlig. hade inte många lektioner idag. + att vi fick sitta och rita på SO!ovanligt men sant! ( dock var vi tvungna att skriva lite också) skulle gärna göra det fler lektioner.vi har börjat med klimat och nederbörd etc. vi fick även ett häfte som var tjock som en bok. men dem första sidorna var enkla iaf. 

när jag annars kom hem från skolan gick jag till gymmet. sedan när jag kom hem försökte jag övertala lisa att gå på bio. vi tänkte gå "men icke sa nicke" det var försent för att beställa och hämta ut biljetterna. men det  kanske blir av imorgon. vem vet?!


Några bilder från dagen:



efter skolan. olivia försöte smöra till sig några pannkakor från fritidset i cafeterian!! hahha




hmm... har glömt vad jag står och letar efter? ;-)

VERONIKAS: DAGENS OUTFITS

jeans -salt
vitt linne-bikbok

svart tröja- present
jacka- present
skor- lacoste, New York


nej nu är det sovdags! sov gött alla trötta läsare :D

kram
Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0