dagens

vad skriver man i rubriken? när man ändå ska skriva om just ingenting? jag suger på att skriva rubriker! men det får väl duga med den här? ;)

men iaf. jag tänkte lägga upp lite bilder. grattis Olivia för första gången på bloggen ;)


här kommer dagens outfit

 

vitt linne - gina tricot
turkos topp - h&m
svart kofta - h&m
tights - h&m

har typ bara på kläder från h&m idag ;) men det blev väl snyggt? elr vad tycker ni?



min lilla nyttiga mellis jag åt när jag kom hem. jag var lite nyttig med en musli utan tillsatt socker haha. men med ett glas tropisk juice blev det nästan en festmåltid. älskar verkligen tropisk juice!

jaha, nu sitter man här och lyssnar på viva la vida. ska strax göra engelskan som jag inte gjorde igår och matten. skämns lite över mig själv, kan aldrig göra nåt när jag ska det. men man kan ju inte vara perfekt.

skriver mer imorron (förhoppningsvis), hoppas jag kan slänga in lite mer bilder ;)

Olle

Kommentarer
Postat av: vonkan

åhhhh jag är så stolt över dig, så jävla stolt,

äntligen så kom bilden upp!!!! :D



xoxo

...

2009-04-15 @ 19:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0