död

Jag är fan så lessen att jag kan dö!!!!!!!!!
Mormor var nyss här och talade om en hemsk nyhet.
Mormor och Grandpas katt Moses dog igår. Han hade ramlat nerför Grandpas säng och blivit förlamad. Så de hade tagit honom till veterinären och han blev avlivad. Men det var nog bäst. Han var 17,5 år och kunde knappt gå längre. Men man blir så jävla ledsen!!! Vi var ju där så sent som i söndags och hälsade på hos dem! Och dagen efter så dör han! Fast det känns ändå skönt att jag hann träffa honom en sista gång...

En bild på Moses

 Bilden togs för kanske ett halvår sen, men han har inte förändrats ett dugg. Visst var han söt?

Men nu klarar jag inte mer, ska nog gå och trösta syrran.

Kram
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0