dumma verro

Verro är en liten gris. Hon skriver att jag inte vill skriva i bloggen!! Jag har faktiskt dataförbud. Fråga inte varför, det är en hemlighet...
Men iaf, det kommer nog snart vara slut, hoppas det. men jag har lite knep för att kunna gå in på datorn iaf. Nu sriver jag från skolan. När jag lägger in bilder är jag hemma då ingen annan är hemma, hehe :D Men det är också en hemighet, så säg det inte till nån!!!
Så det är därför jag inte skriver så ofta, jag har ju bara tid ibland :(

Men håll ut, snart så börjas det!
Amanda kommer typ också börja skriva snart, men hon anser att hon inte har ett tillräckigt intressant liv att skriva om. Men hon kan väl skriva om andra saker, vädret kanske ;)

Men idag kan jag nog skriva hemma, ingen kommer vara där.


Så vi hörs väl senare :)

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0