..

I natt sov jag inte så bra. Har typ vridit på mig hela natten. Så jag har vart sjukt trött idag... Och som vissa vet så blir jag ganska (!) fnittrig när jag är trött. Jag skrattade mig typ igenom hela mattelektionen :)
Juste, VOA har matteprov imorron. Har inte börjat plugga än, trodde ärligt att provet var på torsdag :P Så det är väl dags för mig att börja plugga snart. Men jag klarar mig nog, hoppas jag. Det är inte sååå svårt, bråk och procent. Men, men, man får väl se ;)

Här kommer dagens:





Topp - Zara
Kofta - H&M
Jeans - H&M

Vad ska jag skriva nu då? Jo, Verro tjatar på mig om att jag ska åka till Täby c imorron. SKa typ dit, men vill inte åka själv. Syrran kanske skulle följa med, hoppas det. Verro vill ha Twilight-filmen som kommer ut imorron. Det är typ den jag och syrran ska köpa :D
Fatta hur länge vi har väntat på den!?! Vi kommer tyvärr inte in på 15-årsfilmer... Och vi ville ju inte ladda ner den, så vi har väntat i typ en evighet! Och imorron kommer den ut, kan inte fatta det! Dreams come true :P

Egentligen borde vi berätta lite om oss själva, för de som inte vet nåt. Vi kanske gör det nån gång när vi är tillsammans alla tre... Vi får se.

Haha, på matten hade vi som vanligt kul med Crille. Men nu är jag inte Gurkan längre, nu är jag den Inlagda Gurkan. Crille är Gurkan. Jag var nämligen lite extra korkad idag för att jag var så fnittrig, så då fick jag väl bli inlagd. Med simmande guldfiskar i huvudet :P

 
Min lilla älskling. Snygga bilder jag har tagit va!?!

Aja, nu ska jag väl plugga...

Skriver mer ikväll!
Inlagda Gurkan (Olivia :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0