ett riktigt bra väder

Hej allihopa, det är jag igen, Veronika!

idag har jag rört på mig en del. på morgon gick jag till gymmet. sedan där efter gick jag och sprang 5 km på motions spåret med brownie ( min älskade hund)
efter det gick jag en skön och lång promenad med Brownie också!
tänk ändå hur mycket sällskap man kan få av ett djur. någon som har andra bra djur som man kan träna med? ;)

 men nu under eftermiddagen så har jag suttit ute på verandan och pluggat. det var faktiskt sjukt skönt. med en kall apelsindrink, musik, sol och böcker blev det kul och mysigt. passade på att sola lite. de är altid bra att börja med brännan så tidigt som möjligt!

kram
veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0