Födelsedag!

ja det har varit en jätte bra födelse idag! vi har haft gäster och haft det roligt.
 vi grillade, skrattade, pratat, ätit tårta etc.  jag fick många snygga, söta och bra presenter, är super nöjd. fick kläningar, presentkort, skor ( ska få ett par till i efterhand), halsband, plånbok, godis, blommor, smink, sminkställ vantar till träningen etc. ( har svårt att komma ihåg allt ) och så ska jag få åka på ett konståkningsläger i sommar ( ska bli jätte roligt) 

och...
Tusen tack till alla som har grattat mig idag, jätte sött av er alla!! :D 


 


blommorna jag fick av min kära far! ( fick fler buketer)



dagens, vad tycks?

  
  några presenter jag fick ( vet inte om jag fick med alla, hehe). syns inte heller så bra. men ni får nöa er med det!


kram
Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0