hemma igen

Nu är jag hemma igen. Träffade Amanda vid 8, sen stack vi till majbrasan. Jävligt kallt var det mot slutet alltså!
Träffade några vi känner. Några från innebandyn, några andra och några från klassen. Haha, vi träffade Crille. Men den lilla muppen gömde sig för oss :P
Finns väl inte så mkt att skriva, hände inte så mycket. Amanda tog lite roliga bilder på mig jg får vä tjata på henne om att lägga upp några.
Mot slutet innan vi stack därifrån var det fyverkerier. Kul, lite som nyårsafton. Amadna tog fram kameran för att ta kort, men minnet var fullt för att hon tagit en del bilder på mig :P Så det blev mobilen som fick stå för fotona istället.
Men vi hade kul, skrattade som galningar ibland. Synd att inte Verro kunde vara med, men hennes pappa fyller ju år...

Skulle vilja lägga upp nån bild, blir så tråkigt annars. Men jag tog inga...


Jaja, nu ska jag väl byta om, sen ska jag ta och läsa ut en bok. Jo, jag läser faktiskt annat än Twilight. Fast den här boken är inte lika bra, den är inte så bra skriven på vissa ställen heller...


God natt

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0