lördag

hann inte skriva mer i bloggen igår. men jag skriver väl idag då. var i täby c igår med pappa och syrran. ville egentligen inte åka med dem, men när de ändå skulle dit för att köpa nya handbollsgrejer till syrran kunde jag ju lika gärna passa på att köpa skorna jag ville ha, elr hur?
köpte skorna och en pumatröja från stadium.

 

här ser ni. kanske ska visa upp skorna för sig. de är ju så snygga :P



så här ser de ut. man ser inte så bra... synd för er :P

har möblerat om i mitt rum! lite stolt, gjorde det själv. rummet ser mindre ut, men jag vill pröva att ha det möblerat så ett tag nu. kanske laddar upp en bild senare, men jag tror inte det. den som vill se mitt vackra rum får väl komma hem till mig :P

aja, har ätit frukost. Siri (min älskade katt) väckte mig tidigt. vid 9 typ. hade gärna sovit till 11.
har inga större planer för idag. tänkte höra med Julia om hon vill göra nåt. har inte träffat henne på ett tag.
lyssnar på Love story med Taylor Swift. har fått den på hjärnan, gillar den verkligen av nån mysko anledning.

haha det här är typ mitt längsta inlägg. 3 bilder t.om!!! blir bara bättre och bättre på att blogga. hoppas amanda kan skriva ett inlägg snart. håll tummarna!

men nu ska jag ta en dush och sen ska jag ringa Julia.
kram Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0