Hemma från en underbar dag.

Äntligen så har jag kommit hem. Det har varit en fantastisk dag på Gröna Lund. Dock Har det varit en hel del köer. Men men är man på ett tivoli så kan man ju inte vara  först i allt. Jag och Lisa had det roligt. Vi provade den nya karusellen " Insane " den var sjukt rolig!!!!! Men vi stod i kö i 2 h.

Tog några foton. Lisa har några bra bilder på sin mobil som jag tyvärr inte hann ta. Men ni får nöja er med dem här:

 

Tur med bra väder!!! :D




Den nya karusellen " Insane " hade otroliga svängar!



Lisa i fullt ös med att fota :P



Japp fin bild (not)


Tyvärr var det bara Lisa som fick någon bra bild på mig, hehe!


När kvällen närmade sig blev det väldigt kallt. Stod och rå frös. Vägen tillbaka var väldigt rolig eller hur Lisa?!
Nej nu måste jag nog gå och sova, skola imorgon. Ska försöka blogga på morgonen, om jag hinner! :D

Sov sött alla fina läsare!

Kram
Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0