Twilight

 låg uppe sent igår och läste twilight eller "ljudet av ditt hjärta". det är den tredje boken. det är ju egentligen bara första boken som heter twilight.
för er som inte har läst dem, LÄS DEM!!! sjukt bra böcker som man inte  kan sluta läsa. dem gick rakt in i mitt hjärta! :D
för er som inte vet handlar den om en vamyprkille( I m in love) och en vanlig tjej som... mer en så berättar jag inte! ni får själva läsa dem själva :P
PS! han som spelar killen är sjukt snygg i filmen!



prova läs, det kan alltid gå in i fler än ett hjärta! ( tredje boken)



här är alla fyra böckerna! <3 ( den sista boken till höger är dock på egelska)

You know you love me
Veronika

Kommentarer
Postat av: Kaarin

jag har också alla böcker, köpte fyran idag! :D

Men min är på svenska, hehe. Dom är sjukt bra!!

2009-04-18 @ 16:08:09
URL: http://karinbennemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0