Olivia skriver blandat

Nu så ska jag lägga upp lite bilder på min älskade kisse Siri. För er som inte har sett henne.

Så här såg hon ut tidigare i veckan när hon bestämde sig för att utforska insidan av mina pyjamasbyxor





Kan man vara sötare!?!

Jaja, idag hade jag och Verro lite kul på SO:n. Vår lärare hade en genomgång på overheaden, men jag och Verro hängde inte med alls, vi lyssnade på musik istället. Jag menar, han kan verkligen konsten att göra någonting till nåt riktigt tråkigt!
Vi höjde volymen så att man knappt hörde honom och hade en hörsnäcka var. Det var nog en del batteri som gick åt i Verros mobil hehe.

Crille var inte i skolan idag, undrar varför. Synd enligt mig. Han är ju vår räddning på mattelektionerna! En liten smartis är han, vi brukar tävla om vem som hinner klart uppgifterna först på matten. Jag, Verro och Amanda i ett lag mot honom haha. Fast egentligen är det nog mest Amanda som gör grovjobbet i vårt lag. Skulle inte klara oss utan dig, Amanda!
Crille har även gett mig och Verro smeknamn. Verro är Mattemelonen och jag är Gurkan men guldfiskar i huvudet. Verro fick t.om en sång! Så här går den:

Mattemelonen hon är seg
Hennes hjärna är gjord av deg

Ja, det var den. LIte kort, men rolig :D

Här slänger jag in en bild på min hand. Verro tycker att jag har "Denniskorvfingrar". Vad tycker ni?



Hehe, mina naglar är inte så fina på bilden :D

Men nu ska jag jobba med svenskan. Men jag kommer inte ihåg vad den där sidan heter som vi ska lämna in uppgiften på! Nån som gör? Säg till i så fall!

pok
Gurkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

fronter.com/vallentuna

2009-04-22 @ 18:44:17
Postat av: melonen

haha kul inlägg!

2009-04-22 @ 21:21:16
URL: http://thevoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0