Då går man officiellt i åttan

Ledsen att det inte blev något inlägg igår som jag hade sagt, men ni måste förstå att jag är väldigt trött. Men iaf så sov jag till typ halv 12, då kom syrran och väckte mig. Sen drog jag med mig Amanda till täbban för att köpa en ny bikini (vi ska tydligen bada med skolan imorron och den jag hade på Skiathos gick sönder), sen satt vi på mitt rum resten av dan. Som två zombiesar, vi var jättetrötta.

Men idag så var det första skoldagen. Det var kul att se alla igen, även fast jag har växt så mycket märks det inte då alla andra också har växt lika mycket. Och jag som ville vara lång :( Men jag var iaf brunast :D
Vi slutade 1, skööönt. Men imorron är det som sagt bad mm på KVARNIS (!!!) Hjälp.

Jaja, när jag kom hem så tog jag mellis och gick sedan ut och solade för att försöka behålla brännan så länge som möjligt. Tanorexiavarning? I alla fall, jag är fortfarande jättetrött och mamma vill att jag ska städa mitt rum. Det behövs verkligen, men jag ORKAR INTE!!!!!!
Hade tänkt titta på sista avsnittet av Being human som jag missade på SVTplay, men vi får se hur det blir. Tänker iaf se det ikväll, har verkligen längtat :)

Musik just nu: Too far gone - The All-American Rejects

Och så måste jag ladda över bilderna från Skiathos till datan så att jag kan berätta om min vistelse där och kanske lägga upp en och annan bild på FB...

Jaja, vi hörs nog senare i kväll
Puss
Olivia

 Tills Skiathosbilderna kommer får ni klara er på denna nya bild på Robert. Gudomlig!?! Kolla bara in ögonen och munnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0