God natt

Halloj i byxan!
Nu sitter man här och svettas. Vet ej varför. Proffset (jag) har gjort lite Johan Palmbilder till syrran. Moa har förhäxat henne!!! Hon var nära att göra samma sak med mig, men tack vare att Robert Pattinson existerar så lyckades hon inte. Vilken tur, va? För i så fall skulle ni få läsa om en massa Johan Palm istället för om världens snyggaste Robert.

Jaja, jag har tagit fram en massa kläder jag ska ta med mig, ska packa ner allt imorron. Kan dock inte ta nåt kort, för batterierna till kameran är på laddning just nu :(
Nån som tittade på Sommarkrysset idag? Jag gjorde det ett tag. Tål dock inte Carolina Gynning. Är det nån som gör det??

Tänkte också nämna att min packlista blev 2 sidor lång, skriven i datorn med normalstor text. Slå det om du kan!

Puss
Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0