Hej då

Tjenare och lessen för dålig uppdatering idag, men som ni nog förstår så har jag varit rätt upptagen.
Har packat, städa rummet (ordentligt), packat ännu mer, duschat, badat fotbad för de små stackars fossingarna, laddat över låtar till mobilen. Sen lämnades Siri över hos mormor och grandpa där hon ska bo de närmsa 2 veckorna. Ett plågsamt farväl var det. Älskar min kisse så mycket!!!!!

Men men jag har tittat på Being human, fick för allt i världen inte missa det. Nu är det dessutom så spännande att jag näääästan skulle stanna hemma för att få se sista avsnittet. Men bara nästan. Det existerar ju denna underbara uppfinning som kallas SVT play... :D
Så nu ligger man i sängen. Päronen ska väcka mig vid 4 imorron. Vi ska åka hemifrån fem. Lääängtar!!!
Men stackars er som måste vara utan mig i 2 veckor! Men jag ska skriva dagbok varje dag, så det ordnar sig ska ni se. Ni ska nämligen få läsa den här i bloggen när jag kommer hem. Spännande va??

Okej, lite detaljer om vart jag ska:

En ö som tillhör Grekland vid namn Skiathos. Det är en av öarna där de spelade in Mamma Mia :) Vi ska nog åka till Skopelos också, det är den andra ön.
Ska vara borta i 2 veckor, kommer hem den 17, 2 dar innan skolan börjar igen... -.-

Btw, jag fick en jätterolig överraskning idag!! :DDD
Amanda P kom och hälsade på. Hon bor  i Söderhamn (typ jättelångt bort), hon och hennes familj är på besök i Sthlm, så de kom och tittade in, typ bara för en kvart eller så, de skulle vidare. Men nu är hon ännu blondare än innan, och vi ann prata lite innan hon skulle iväg. Väldigt roligt var det, hon är min äldsta kompis, våra föräldrar möttes typ på nån babykurs eller så.

Sen så måste jag gratta Amanda i förskott då jag är borta när hon fyller år, den 11. Så kom ihåg att gratta henne!!! Grattis Amanda!!! <3

Jaa, de blev ett långt inlägg, men det gör inget.
Kommer sakna alla!

Puss och kram så hörs vi när jag kommer hem igen <3
Oliva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0