Random

Gud vad dålig jag är på att blogga :(
Men nu ska ni få ett rätt utförligt inlägg :)
Och imorron så LOVAR jag att fixa alla bilderna. För nu är det så att jag har fixat bilderna på en kamera, men det finns en till, och på den finns de bästa. Men det ska jag göra imorron, för jag hinner inte nu.
Pappa och syrran har åkt till Katrineholm på handbollsläger, jag minns den tiden :P Själv har man vart på 2 läger i Katrineholm. Så jag och mamma har en helg för oss själva :)
Egentligen skulle Amanda ha sovit här idag. Vi skulle tälta på min tomt men fick inte tag på nåt tält, så då skulle vi sova på studsmattan istället. Men det fick vi inte för mamma... :(

Family Guy alldeles nyss:

Peter: That, my gentlemen, was a fart.

Haha, så jäkla skönt :D

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0