Skiathos dag 1 del 2

Natt

När vi klev av planet fick vi en chock. Så varmt det var! Har bokstavligt svettats floder idag.
När vi kom till hotellet som vi bor på (Galini) gick vi nästan direkt till poolen där vi var resten av dagen. Åt en rätt okej hamburgare i baren. Flygplansmaten var också okej, men den såg mysko ut. Det var typ kött som var ihoplämt till korvar som såg ut som Siris bajs...
Sen fixade jag och syrran vårt rum, sen duschade vi och gjorde oss iordning.
Åt på en bra resturang med en jättetrevlig kypare och god mat. På spagettin bologneise var det parmesan som gör mig illamående. Petade bort. Syrran gav köttfärs till en vildkatt.
På vägen hem köpte vi glass som jag och syrran åt på vår balkong. Det är jättevarmt här. Har redan blivit brunare :D
Tittar nu på Extreme Home Makeover med grekisk text. Kul...
Trafiken här är helt otrolig! De kör som galningar.
Är jättetrött då jag gick upp fyra imorse...

 Klev av planet
 Min och syrrans sängar
 Vårt rum
 Balkongen
 Syrran
 Jag innan vi går ut och äter
 Resturangen
 Vildkatten Mathilda matade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0