Skiathos dag 2

Natt

Jag och syrran gick upp tidigt imorse och åt hotellets inte så goda frukost.
Var på stranden till typ 1 halv 2. Då hade saltvattnet torkat ut huden i mitt ansikte så att det sved ordentligt. Sanden och luften var kokhet, så man fick ligga i eller vid vattnet 24/7. Snorklade och letade fina stenar. Hittade många. Syrran hittade en skosula. Den ska hon ta med hem.
Helt plötsligt var jag en dm från en 10 cm lång fisk när jag snorklade. Fick panik.
Låg snare vid poolen. Har fått mycket färg och blivit röd på axlarna. Gick omkring i stan idag. Hade högklackat i många branta backar. Tortyr på slutet.
Åt Moussaka på en okej resturang. Såg en jättefin lekplats som påminner om en på Kreta. Gungade.
Köpte sedan chokladglass. Blev för mäktigt i slutet. Såg en plats där de spelade i Mamma Mia. Såg inte likadant ut.
Vi har fått igång AC:n. Nu är det okej att vara på rummet, de tvar det inte innan.
Sängen och kudden är stenhårda och kunde inte sova igår. Hoppas det går bättre inatt.
Det är jättevackert här. Har tagit bilder. Massor av vildkatter vid hotellet som tigger mat i baren. Typ katter överallt. Alla är typ vita. Jättesöta.

 Pappa, syrran och jag
I baren och äter glass
 Jag och syrran
 Mamma, syrran och jag
 Syrran och jag
 Här vilade vi

Kommentarer
Postat av: Moe

du har bikinin du fock av miiig <33 love my BFF

<3

2009-08-23 @ 15:59:23
Postat av: Syrran

Visst var det häärligt?!... :D

2009-08-30 @ 10:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0