snart klar

Sitter här i en ful brun tröja och trosor och har precis lagt sista handen över min packlista. Hoppas jag.  Kommer förmodligen komma på nåt mer senare. Men nu ligger en massa kläder i tvättmaskinen, så snart är det bara att börja packa.
Jag är väldigt tveksam på om jag vågar ta med en Twilightbok, den kan ju skadas, men jag ska göra det och slå in den ordentligt med skyddspapper så att den inte skadas under resan. Självklart får den inte följa med till stranden. Tar dock med mig en massa olika böcker att överleva på. Måste dock skynda mig att läsa ut HP nr 6, läste ut sjuan för ett tag sen, men har inte ens kommit halvvägs på sexan. Väldigt ovanligt om jag får säga så.
Lyssnar på To roam med Robert Pattinson.

Nej, nu måste jag fortsätta

Puss
Olivia

 Jag i sjuan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0