Trist snack

Åååhhhhh!!! Vad är det med mig!?!
Hela dan har gått och jag har fortfarande inte laddat över bilderna till datorn så att jag kan skriva om min Skiathosresa! Jaja, jag får väl skylla på (som alla vet) min sjukt dåliga självdiciplin :)
Men men, idag var vi som sagt på Kvarnis med klassen, med resten av åttorna (behöver verkligen vänja mig att använda siffran 8...) på skolan. Vi hade väl allmänt trevligt och gjorde en massa samarbetsövningar.
Sen tog jag och Amanda tåget hem.
Jag har städat mitt rum - äntligen - och så fixades problemen med mitt bankkort.
Och jag är verkligen jättestressad just nu. Allt det här om att börja skolan igen efter sommarlovet, och så allt annat som ska fixas.

Jaja, nu ska jag inte tråka ut er mer.
Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0