Allmänt babbel innan sovdags

Okej, jag kom tillbaka för länge sen, men jag pallade inte skriva nåt inlägg.
Jag och syrran hade iallafall jättekul, oc jag köpte en topp och en munkjacka från H&M, jag lägger dock upp bilder på plaggen imorron. Det är rätt tråkiga plagg, gråa, men jag behövde mera "basicplagg". Och jag var i stort behov av en ny munkjacka.

Lyssnar på: Cristian Walz - Wonderchild

Nej, nu ska jag göra mig iordning och gå och lägga mig tidigt för en gångs skull. Nu på sommarlovet går man och läägger sig någongång på natten oc sover bort halva nästa dag. Päronen klagar på jus det, så därför tänker jag inte slösa bort hela dagen imorron :D
Men tro inte att jag tänker sova med en gång, inte. Nej, jag ska läsa Harry Potter och Dödsrelikerna. Igen. För hundrade gången. Men efter att ha sett den nyaste HPfilmen blev jag sugen på att läsa HP igen. Och jag slog vad med päronen om att jag skulle kunna läsa ut 6:an och 7:an innan sommarlovet är slut. De kommer förlora. Den som känner mig väl vet att jag läser väldigt snabbt och på en rätt hög nivå. Det kommer bli lätt som en plätt :P

Så, godnatt på er! Eller som grandpa säger: Goodnight, sleeptight, don't le the bedbugs bite

Puss
Olivia

Lite ögongodis bara ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0