Dags att få ändan ur vagnen och ta tag i något som jag har flytt från i flera dagar

Japp. Det gäller att städa mitt rum. Jag avskyr verkligen hur det ser ut därinne. Jag flyr mest från mitt rum, vill helst inte sätta min fot därinne om det inte handlar om att sova. Och jag är en sån person som helst vill ha ordning och reda, så jag kan verkligen inte fatta hur jag kan ha låtit det gå så här långt!?!
Så nu har jag börjat lite smått. Hängt upp alla kläderna på galgar i garderoben som har legat slängda lite varstans i rummet. Nu ska jag försöka få golvet fritt från skräp, och sen ska jag ta tag i skrivbordet.
Önska mig lycka till...

Olivia


Städningsmusik idag:

Secondhand Serenade - Your call (tips från en viss person)

Robert Pattinson - To roam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0