En helg med Moa, Johan och Henrik Palm

Okej, jag ska börja från fredagen. Jag kom alltså till Moa typ halv 9, och sen gjorde vi oss i ordning och tog bussen till Solna C. Där upplevde vi många "barndomsminnen" XD Vi var vid vår gamla skola, Skytteholmsskolan, i skytteholmsparken, vid Hannebergsdagiset där vi först träffades, hannebergsparken, och så porten till lägenheten där jag bodde förut. Sen gick vi i centrum också. Jag köpte lite olika saker, bland annat lite saker till min kära familj...

  Hannebergsdagiset <3

Sen tog vi en fika på Cafe Solo där det var skitdyrt!
 

Mer om min helg kommer senare

Puss Olivia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Moa Palm :D du e ju fan underbar xD



(OLIVIA PALM) henriks crush <3

2009-07-12 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0