Garderobsrensning, wohoo!

Nu har jag rensat i garderoben heeela förmiddagen. En gigantisk hög med kläder rensades bort, och nu är det mycket bättre ordning i garderoben. Lådorna blev lite tommare, vilket är bra så att jag kan få plats med nya kläder. Syrran blev även rätt glad då hon fick ta över en del av kläderna.
Ärligt, jag hittade ett så fult plagg att jag verkligen inte kunde fatta ur det har hamnat i min garderob. Som tur är har jag inget minne av att någonsin ha använt det, men ialla fall... :S

Jag ska ta det lungt hela dan idag för att återhämta mig. Sov inte särskilt mycket hos Moa... Dessutom ska jag tillbaka till henne imorron, oc så ska jag hem på söndag igen. Vi ska på grönan på lördag, Johan Palm är med på Sommarkrysset, och eftersom jag är kompis med hans största fan så är jag snäll och följer med. På ett vilkor, vi måste åka grejer också. Jag skulle inte klarar av att gå på grönan utan att åka nåt.

Puss
Olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

olivi jag älskar dig mest av allt <33

2009-07-09 @ 15:20:05
Postat av: Moa<3

TACK FÖR ATT DU ÄR EN SÅN UNDERBAR VÄN!<3<3<3

2009-07-09 @ 15:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0