god natt

Okej, jag vet att jag inte har gjort några fler inlägg idag, men jag har vart så jäkla trött. Har halvsovit framför tv:n hela dan och tittat på Ghost Wisperer och Rush Hour. En sjukt bra film med action och humor. Har sett den förut med Jonathan, sen har jag sett en del av tvåan. Väldigt bra.
Sen nu på kvällen tittade jag på den nya serien som jag följer. Det var andra avsnittet av Being Human. En serie om en vampyr, en varulv och ett spöke. Varför jag tittar på den? Jo, för att jag är ett galet Twilightfan. Och som vi fan vet så kan man förknippa vad som helst med det man älskar. I det här faller är det inte så svårt, jag menar både vampyrer och varulvar är med i Twilight...

Men nu ska jag sova, berättar mer imorron, eller idag rättare sagt... XD

puss godnatt
Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0