Harry Potter och Halvblodsprinsen

Det blir ingen kvalitetstid med syrran.
Pappa kom nyss hem från sin golfrunda och sa att vi kunde gå på den nya Harry Potterfilmen. Han vet vilket stort HP-fan jag är. Även om jag är ett stort Twilightfan så älskade jag HP först och det gör jag fortfarande. Har alla böckerna och har läst alla miljoner gånger. Kan även filmerna utantill. Jag minns i trean när jag, Julia och Verro spelade upp en scen ur Harry Potter och de Vises sten för småbarnen. Det blev inte helt lyckat...
Men snart ska jag iväg, vi ska se den som går 14.45 på Camera i täby c, så om nån ska dit då så kanske vi ses där!

Hörs efter bion!
Puss
Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0