Jag åker bort, men ta det lungt, det är bara i några dar :P

Jaa, det blev inte nåt inlägg igår. Jag är riktigt usel på det där med att skriva inlägg. Ber så mycket om ursäkt. Men vi var och plockade körsbär i mormor och grandpas trädgård, och sen skulle vi åka och handla. Sen orkade jag bara inte.
Men vi hyrde en film som jag och syrran myste framför igårkväll/natt med varm choklad och grädde och snacks. Marley och jag. Det var Amanda som tipsade om den. Den handlar om ett par som köper en hund, Marley, som visar sig vara världens värsta hund. Den är rolig och bra, och i slutet satt jag och Mathilda och grät för att det var så sorgligt. Se den!

Den är baserad på en bok med samma namn som Amanda har läst. Jag blev lite sugen på att göra samma sak.

Men iaf, idag eller imorron ska jag iväg till landstället igen. Min faster och hennes man som bor i Kungsbacka ska dit idag och vi vill gärna hälsa på dem med tanke på att de bor så långt bort och vi aldrig träffar dem. Det är synd bara att de inte har med sig sina barn, mina kusiner, för dem träffar jag aldrig. Men de är vuxna och vill väl inte veta av en liten skit som jag snyft :'(

Så det här blir kanske det sista inlägget på ett tag, vi kommer nog hem på tisdag tror jag.

Så puss på er så länge ifall jag inte skriver igen!
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0