Kvalitetstid med syrran

Halloj!
Tänkte ha lite kvalitetstid med syrran idag, kan behövas. Vi är ett syskonpar som är väldigt hård drabbat av det där som kallas för  "syskonkärlek"... Men nu har vi faktiskt börjat vara sams oftare. Kanske beror på mig ;) Men iaf, om vi ska överleva Grekland om ca 2 veckor (!!!) så måste vi hålla sams, annars förstör vi hela semestern, det gjorde vi med halva förra... Därför måste vi väl så att söga bygga upp en vänskap mellan oss så att det blir enklare. Men vi får se hur det går.

Måste bara säga att jag nyligen besökte mouthwatering, en sida om Twilight, och jag såg där bilder på världens snyggaste Robert. Några av dem har jag sett förut, men vissa var nya. Det gör ONT att titta på honom. Han är så snygg!!!!! Jag sitter här och hyperventlierar, svettas och vet inte vad jag ska ta mig till! 
Lägger upp bilder så får ni se vad jag menar!
Till alla andra tjejer där ute, är jag ensam om detta eller inte!?!

Olivia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0