Moas spontana besök

Okej, det blev inget inlägg igår. Men jag var lite upptagen.
Jag och Julia kunde inte träffas som planerat, så när Moa ringde lite senare samma dag beklagade jag mig över att det var så varmt och jag inte kunde åka och bada. Då säger Moa att hon kan följa med. Visst, säger jag. Det är bara det att hon bor i Bromsten, typ en halvtimme härifrån. Men Moa kom hit och så badade vi på Kvarnis. Har man inte världens bästa kompis!?!
Jag är sjukt stolt över mig själv! Jag har gjort världens största Johan Palm-fan till ett Twiligth-fan!!!!!!!
Jag har tidigare berättat i princip hela handligen i böckerna för Moa, så hon blev lite nyfiken. Vi tittade på Twilight igår. Imorse när vi vaknade sa Moa: "Kan vi inte titta på Twilight?" :D
Det blixtrade och åskade imorse. Siri var skiträdd...

Men nu har Moa åkt hem och jag ska slappa. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Man kan inte se skrivbordet, det är täckt med gamla skolgrejer och random shit. Sängen vill jag inte ens tala om... :S

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0