Moe sov över. vi hade kul. syrran hängde på.

Japp. Hon var med oss jättemycket, hade inget annat för sig.
Vi var ensamma hemma, och så duktig som jag är gjorde jag middag. Findus carbonara.

 
 Har på mig den nya koftan. Och glasögonen...
 Haha Moa jagade syrran. Minns inte varför
 Mitt rum
 Syrran ville också vara med, så hon fick ligga på soffan
 Moe ♥
 Spana in min Robert-vägg som snart ska utökas ganska rejält :D


Idag var jag och Moa i täbban och shoppade. Så om du var där och såg två heta brunetter så var det nog vi ^^
 Köpte en rutprickig hoodie från H&M på rean 49:50. Dock dålig kvalite på bilden så den syns inte så bra och ser inte så snygg ut, men den är väldigt snygg på kroppen.
 Köpte ett par nya solglasögon då mina förra gick sönder. De här är rätt lika, men det fanns inte så mycket jag gillade, och hade inte riktigt tid att gå in i olika affärer och titta. Så det blev de här från H&M för 79.50.


Sitter nu och tittar på Grease med syrran, en klassiker. Morbror är här och har ätit middag, trevligt.

Moe åker på ridläger imorron!!!!!!!! Kommer sakna henne så j*vla mycket!! Och så kommer hon hem när jag är i Grekland -.-

Nej, nu ska jag fortsätta med mig detaljerade packlista ^^

Puss
Olivia

Kommentarer
Postat av: syrran♥

din "Robert-vägg" har utökas rejält mycket!!!♥

2009-09-13 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0