Sommarkrysset

Jaa, det togs ju fler bilder från Solna, men kan inte lägga upp dem.
Ska istället berätta om lördagen då vi åkte till grönan för att vara med på Sommarkrysset, Johan Palm skulle ju uppträda... -.- Jag måste dock medge att jag har umgåtts lite för mycket med Moa den här sommaren då jag nu kan nästa alla låtarna på skivan.

Men iaf, på lördagen gick vi upp 7!! Helt otroligt. Men vi gjorde oss iordning, och sen mötte vi Moas farmor på bussen. Hon följde nämligen med för att passa plats åt oss till Sommarkrysset så att vi kunde åka saker på grönan också. Fatta snällt!?! Vi kom dit halv 12 kanske?
Men iaf så började vi med att åka Nyckelpigan ^^ Jag måste bara säga att Insane är min nya favorit och att den var värd den långa kön. Den var mer rolig än läskig, och när vi kom ner igen så skrattade jag så mycket att en tant trodde jag grät.
Sommarkrysset. Päronen spelade in det, jag och Moa var tydligen med jättemycket på tv. Jag tittade på det igår när jag kom hem. Så om ni såg en brunett i turkos tröja ett flertal gånger i början så var det jag. De zoomade in mig och Moa så att vi täckte nästan hela skärmen en gång! Så kul :D
I slutet gick alla artisterna runt i publiken och delade ut blommor. Sen, efter sändning, stod de uppe på scenen och delade ut blommor. Då fick jag en blomma av Henrik Palm, Johans brorsa!!!!!!!!!!!!!!! Fatta vad glad jag blev!!!!!!

 Blomman jag fick av Henrik, som tyvärr gick sönder.

Men sen så skulle vi åka Extreme igen, och i kön mötte vi två sjukt roliga killar vid namn Sammie och Elias som vi sen åkte med. Sammie bjöd oss på rostade mandlar vilket jag älskar. Men de var väldigt schyssta.

Sen, när vi skulle hem så tog vi oss ända till Solna, sen gick det inga bussar. Så vi satte oss i en taxi och stupade i säng när vi kom hem. En mycket rolig kväll, och jag var hes efter allt skrikande.

I det här klippet syns jag flera gånger, det är när Johan sjunger Emma Lee, då följde jag med Moa fram till scenen och skrek som en galning.

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0