Kort sammanfattning av förra veckan

Nu är jag väldigt trött... Är helt slut och har halvsovit i princip hela dan. SItter och lyssnar på Plug in baby med Muse. Så bra!
Men det var förra veckan jag skulle prata om. När Moa för första gången följde med till vårt landställe. Det är väldigt konstigt att hon inte har varit där förut, med tanke på hur många gånger jag har varit på Möja... Men om jag tänker efter så är det bara Amanda P och Matilda av kompisarna som har varit där... Men det finns ju inte så mycket att göra där heller ^^

Jaja, jag och Moa har varit till Tenan och badat, och till Mörten. Vi har cyklat och kommit på ett sätt så att två stycken kan cykla på en cykel samtidigt :P
På fredagen som sagt så blev jag singel igen... Blev så klart ledsen, men tack vare Moa mådde jag på lördagen bättre. Vi var vid Tenan och badade då vi träffade 2 killar vid namn Pontus och Markus som vi "lekte" med i vattnet. Tar de vår boll så tar vi deras, så enkelt är det. Sen blev jag jättestolt när vi senare var uppe på land och Markus kastade en långboll till mig som jag tog emot :D Med vänsterhanden!!!! Och jag som är högerhänt...

Vi har även tittat på Bert, Djungel-George, och så har vi tittat på det inspelade Sommarkrysset där vi var med. Riktigt pinsamt då man såg ut som ett miffo på de flesta ställena...

 Moa
 Jag och Moa
 Moa
 Moa vid Mörten
 Landstället i Salinge
 "Storkåken" Vi har namn på husen, rätt fantasilösa dessutom. Jag, Moa och syrran sov i "Lillkåken", sen har vi "Snickis" och lite till.

Puss
Olivia

Kommentarer
Postat av: anna

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt som har med skådespelarna eller filmerna och göra!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥

2009-07-20 @ 16:03:06
URL: http://mouthwatering.blogg.se/
Postat av: Johan Palm Lover(MOA)

det var skit kul :D

älskar hur vi cyklar på en cykel två personer xD

2009-07-20 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0