Babbel

Som sagt, Julia har fått en katt.
Hon heter Mercedes och är svart med gråa skiftningar i pälsen. Hon är sprallig och världens sötaste efter Siri. Eler, hon delar andraplats med Angus och Texas ^^ Ååh, vad jag älskar kattungar!!! Man blir så avundsjuk, Sirir är så stor och tjock... haha

Snart måste jag börja med packningslistan till Grekland. Åker på måndag!!!!!! :D LÄNGTAR!
Och som vissa vet så är jagrätt så nogrann när det gäller listor. Jag är fortfarnade så pass barnslig att jag skriver önskelistor till födelsedag och jul, och förra årets julönskelista gjorde jag i datorn. I bokstavordning, indelat i kategorier. Jag kommer förmodligen göra samma sak med packningslistan.

Snackar med Moa på msn, hon har bilder på Robert till mig!! :D

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0