Bilsnack, nåt som jag egentligen inte bryr mig om, men som jag mycket positivt vill vara delaktig i just nu

Tjollahopp xd
Idag har jag slappat och vart med Matilda S. Vi har gjort en del saker, bland annat tittat på Bert ^.^ Kul
Imorron hoppas jag på att kunna vara med Julia. Vi kanske kan åka och bada. Har inte vart på Kvarnis än i år. Vad var det Robin kallade det? Nån som minns?

En annan grej, igår var det nån jäkla idiot som körde rakt in i sidan på vår bil när pappa var ute och typ handlade. Förardörren har typ värsta bucklan nu och går inte att stänga. Fatta läskigt, det kunde ju ha hänt nåt!
Men nåt bra med händelsen är att vi ska skaffa en ny bil nu :D Fast inte den som jag vill :( Jag vill att vi ska ha en Seat Leon, det är en jättesnygg och bra bil som vi hyrde i Spanien för ett par år sen. Men den är tydligen för liten...
Annars vill jag att vi ska ha nåt liknande farmors bil. Hon har en jättesnygg rymlig bil med såna där uppfällbara brickor i baksätet, vi vet som på flygplan. Men enligt pappa är det en gammal modell, så var vore det för mening med en sån bil :S


Ser ni vad snygg bilen är? Detta är en Seat Leon. Kolla bildörrarna där bak. "Handtagen", eller vad det nu kallas, sitter inte på det vanliga stället utan uppe vid föstret. Skitcoolt ju! En sån vill jag ha, men dden är för liten för min familj eftersom vi ALLTID tar med oss för mycket packning vart vi än ska. Det skulle bli fullkomligt omöjligt att åka på skidsemester :S Synd...

God natt
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0