Filmkväll med syrran

Jaa, idag var ju inte pappa hemma, de hade skolavslutning i hans skola och sen skulle lärarna "festa" hemma hos rektorn... Kul liksom...
Så jag och syrran har vart hemma ensamma efter att Amanda hade gått hem. Jag fixade pizza och sen så tittade ci på Brällopsduellen, en bra film som var nominerad till bästa fight i MTV Movie awards 2009.
Och åt nån typ av ostbågar. Mysigt ♥




Syrran ♥








Enligt de flesta är jag och Mathilda lika som bär. Varken jag eller Mathílda tycker det.



Brällposduellen. Se den!!



Älsklingssyrran. Fast hon är ju min enda syyra XD



Som ni ser så böjer jag mig fram gaaaanska mycket. Har växt ifrån henne ganska mycket på senaste tiden, haha :D

Puss
Olivia

Kommentarer
Postat av: syrran

Kul att du sätter upp bilder på mig! Jag älskar DIG och eran blogg. Tur att inte Verro är med i bloggen längre (kackerlackan). :)



Tack för att du gjorde en länk om min blogg. Den är inte så bra men...

komentera gärna min blogg oxå! ;D



/Puss

2009-06-15 @ 16:16:36
URL: http://thetwilightfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, snälla ta bort bilden på bara mig? Det liksom... "passar" inte in i eran snygga blogg och nu när jag är där så är hela bloggen förstörd :P



Snälla ta bort dem :) ;) =)

2009-06-22 @ 23:00:29
URL: http://thetwilightfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0