Göteborg - tyck vad du vill, men jag hade iaf kul xd

 Jag på centralstationen i Stockholm







 Ameriskanska popcorn som jag faktiskt har kommit att gilla, trots allt





 Hade på mig mina nya Converse

 Likaså hade syrran

 Mathilda ställde sig upp och fotade vagnen. Sen fotade hon en dator som tillhörde mannen framför oss.

 Hemma hos Ingela som vi bodde hos, även kallad England. Där bor även hunden Selma och katterna Agnes och Dors

 Ska strax gå ut med Selma

 Selma

 Doris. Fick dock ingen bild på Agnes då hon är väldigt skygg.

 Hade inget att göra, så jag satte mig ner och läste New Moon. För hundrade gången :P

 Doris var väldigt kelig och sov som vanligt med mig och syrran



 På väg till Liseberg. Converse, jeans, svart lång topp och vit jenasjacka var klädseln.

 Efter Liseberg, med kaninöron på huvudet och med en godisnapp i munnen.

  Ingen kommentar till bilden xd



Jaa, jag hoppas att det får sammanfatta min och Mathildas korta men roliga vistelse i Göteborg den här gången.

Kommentarer
Postat av: Alina

Hur fixade du photoshop? :P :D

2009-06-21 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0