Härligt som fan!

Hehe, idag skulle vi egentligen ha haft fotboll, brännboll och picknick med skolan. Men tack vare att det regnade (:D) så var vi inne och tittade på nån mysko film om puberteten. När den var slut fick vi gå hem. Då var klockan kvart över 10! Vi hade gått i skolan i 1 timme och en kvart, eftersom vi började 9! Fatta vad härligt! Fast egentligen skulle man inte behövt gå upp så tidigt då :(
Men men, man ska vara glad och le iaf :D
Så efter att vi hade slutat gick jag och Amanda hem till mig. Vi spelade Buzz och gjorde en del knäppa saker :D Eller hur, Amanda ;P


Haha, en bild från i helgen. Jag sitter i Amandas rum runt 12 och gör bilden på mig och Rpattz :D

Nej, dags att fixa middag till mig och syrran...

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0