Inga kommentarer -.-'

Alltså, bilderna som Amanda la upp på mig... Jag ser ju fan ut som ett emo på en av bilderna!
Och sen en på mina fötter!?!
Nej, inga mer såna bilder på mig, tack. -.-

Men men, idag fick vi sluta tidigt. typ kvart över 1. Presentationerna gick jättebra! Jag gjorde ett litet fel, men jag klarade det. Jag ägde ju hela showen XD

Imorse gick jag upp tidigare än nödvändigt för att säga hej då till mamma innan grandpa skjutsade henne till Arlanda. Hon åkte ju till USA idag! Hoppas hon har med sin nånting hem...
Men när Siri kommer in efter att ha varit ute så är hon ibland världens keligaste. Imorse var en sån stund. Siri kom upp till mig när jag satt på mitt rum och borstade tänderna och skulle naturligtvis sitta i mitt knä. Om man nu kan kalla det sitta....





Fångade tyvärr inte det gulligaste på bild :(

 Var bara tvungen att lägga upp en bild på mina strumpor idag.

Love is not a feeling, it's a sensation

Stämmer ju!

Nej, nu ska jag snart spela in reprisen på MTV Movie awards.

Puss
Olivia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0