Ingen skola för mig idag...

Nepp, ingen skola. Fast jag skulle hellre utstå orientering med resten av klassen istället för att göra det jag ska göra idag. Jag ska till doktorn. Det är inget farligt, vi ska bara kolla om jag har cancer. Hade lite problem med att somna igår, jag är, som vissa vet, skiträdd för sprutor. Och man vet ju aldrig, jag kanske måste ta en spruta.

Men iaf, lessen över att det inte skrev nåt igår. Men efter att jag kom hem från Amanda (var tvungen att vara hemma innnan halv 3) så skulle vi iväg till mormor och grandpa för att fira syrran. Direkt efter det så skulle vi iväg till farmor och farfar av samma anledning, och när vi kom hem var det för sent och jag var rätt trött. Sov inte så mycket hos Amanda, vi var vakna rätt länge...

Men nu ska jag dusha och göra mig i ordning, sen ska jag läsa ut New Moon igen :D
Håll tummarna för mig!

Puss
Olivia

Kommentarer
Postat av: PAC-MAN

gött att slipa ha non skola. surt att ta sprutor för dig jag tycker inte att dom känns alls. hoppas det går bra så du inte har cancer.

2009-06-08 @ 16:02:16
URL: http://onestoryonelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0