Mamma är hemma från USA :D

Yes! Mamma är hemma från Chicago. Hon har faktiskt vart i Springfield!!! Hur coolt som helst, där bor ju Simpsons! Sjukt avunsjuk :P
Men iaf, hon kom hem strax innan jag gick till skolan imorse.
Gissa vad hon hade med sig hem till mig!?! Nu är jag iaf väldigt glad.
Låter bilderna visa...


Sjukt snygga örhängen

En söt nalle


Ett par nya Convers!!! Yeay!

De hade varit i en svensk by. Det var typ svenskar som flyttade till Chicago på 1800-talet. De åkte alltså dit. Jag fick den här coola tröjan därifrån:


Fattar ni? Det finns ärligt en klubb i Roxford som typ försöker bevara det svenksa språket, alltså från de som flyttade dit! Helt sjukt! "Vi pratar lingon" XD

Sen hade de varit i en Popcorn-affär!!! Inte konstigt att alla är så tjocka där...




Det låter inte så gott, eller hur?
Men kolla då in detta:

Detta är kanderade popcorn. Inget jag rekommenderar direkt...

Nej, nu ska jag njuta av att mamma är hemma igen, och så ska jag försöka få in sommarkänslan. Det har ju ärligt regant HELA dan, sååå, nej, inga sommarkänslor ännu för min del.

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0