Midsommarafton

Förlåt att jag inte lade upp nåt inlägg när jag kom hem, men jag hade inte tid. Jag och syrran kom tillbaka till Stockholm vid 2, och sen åkte vi till farfar som ligger på sjukhus. Igen...
Sen, väl hemma så skulle jag duscha och göra mig i ordning för midsommarfirandet. Det var inte alls lika roligt som förra året. Då var vi med våra grannar och hade väldigt kul.
I år firade vi med farmor, mormor och grandpa. Dessutom var det "Midsommarväder", alltså kallt. Trist...

Jämför förra årets bild på mig och hur jag ser ut idag:

 
Förra året            Idag

Märker ni skillnaden? Tänkte väl det.

Idag har jag på mig:
Tröjan mot aids -  H&M
Grå kofta - H&M
Jeans -  Diesel? Inte riktigt säker
Skor - Skopunkten

Bilder från Göteborg läggs upp senare eller imorron.
Måste bara lägga upp en bild på hur mitt rum ser ut just nu:



Stööökigt! Vet att jag måste packa upp, men jag ORKAR helt enkelt inte. Det är såå tråkigt :P

Ha en fortsatt trevlig midsommarafton!
Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0