Resten av Möjavistelsen

Möja dag 3. Tisdag

 Angus kom och myste med mig när Moa hade väckt mig på morronen
 Moa är ett troget Johan Palm-fan, och spelade självklart hans skiva hela dagarna. Jag kan nästan alla nu, och favoriten är Teenage battlefield.
 Vi gjorde 30 muffins. De tog slut på 3 dagar xd
 Vi packade en picknickkorg...
 ... och begav oss med båt till Saltvik och badade. Moa körde båten och var riktigt stolt över att hon lyckades, hon hade nämligen bara gjort det 1 gång tidigare.
 Medan vi bakade muffins gjorde vi även en paj som vi åt till middag. Supergott :D

Möja dag 4. Onsdag

 Angus suktade efter kärlek och kröp upp på Moas ansikte. Så sött!
 Även denna dag spenderade vi i Saltvik. Denna gången tog vi oss dit till fots, vilket vi ångrade djupt. Man var nämligen tvungen att gå genom en skog. Där blev vi uppätna av mygg och Moas skor gick sönder pga. att vi konstant gick i lera.
 På kvällen begav vi oss iväg till allmänheten som Moa kallar det. Vilket innebär att vi traskade bort till Sommarstället och dansbanan. Några killar i 18 årsåldern "spanade in oss". Men det finns väll inte så myxket att välja på där, antar jag^^

 Moa ♥
 Moa tyckte att jag var så sexig att hon bara var tvungen att ta en bild :P

Möja dag 5. Torsdag

 Vi var i Saltvik. Igen. Och jag brände mig på öronen. Jag kunde inte sova på natten sen.
 Jag delade rättvist upp glass som vi delade på, men Moa lyckades på något sätt få den största biten :S
 Moa tvättar fötterna ^^
Sen var vi ute bland allmänheten igen. Fast det fick vi inte på bild.

Möja dag 6. Fredag

 Den förra pajen blev så god att vi gjorde en till, denna gången med broccoli.

 Vi gick till skolgården och gungade.
Sen var vi återigen ute bland allmänheten, vi fångade dock inte detta på bild.
Vi vaknade mitt i natten av ett sms från en viss person och kunde inte somna om på ett tag.

Möja dag 7. Lördag

 Köpte en massa godis och chips inför kvällen då vi skulle vara uppna hela natten. Med dessa fick man en leksak :D
 Vid 11 på kvällen gjorde vi kaffe! Och vi som ALDRIG dricker kaffe! Men vi blev påverkade av en viss person som vi snackade i telefon med hela natten och vi skulle ju hålla oss vakna. Så med 4 sockerbitar och mjölk så blev det helt okej.
Den dan var vi inte särskilt aktiva med kameran. Men vi var i alla fall och fikade på Sommarstället där de har världens godaste wienerbröd, och sen kollade vi runt lite.
Hur länge vi var vakna? Det tänker jag inte tala om, men jag kan avslöja att vid halv 3 såg vi solen börja gå upp över Möja. SJälvklart hade vi flummat som fan och dansat runt halvnakna. Och pratat i telefon i några timmar med en viss person som var på ett ställe där de hade 10 gånger roligare än vad vi hade. Vi önskade att vi var där. Jag åt vid 2 upp en halv chipspåse på egen hand.

Möja dag 8. Söndag

Denna dag åkte vi hem. Spenderade förmiddagen med att packa. Vi var rätt så trötta av att ha sovit rätt så lite de två senaste dagarna, så det var lite segt.
 Moa på Waxholmsbåten hem.
 Jag och en liiiiten bit av Moa ^^
På båten hände även en liten olycka. Vi hade med oss Angus hem för att han skulle kastreras. Jag tänker inte avslöja vad som hände, jag säger bara att det inte luktade särskilt gott där vi satt... Jag hade dessutom dålig täckning och kunde inte prata i telefon med en viss person...

Sammanfattning av en veckas vistelse på Möja:

Jag har haft väldigt roligt. Jag har pratat mycket med en viss person i telefon, Moa har även vart med och höjt stämningen något under samtalen^^
Men jag ärligt haft superkul och hoppas att jag kanske kan komma dit igen i sommar.
Jag har nog förmodligen blandat ihop händelser och dagar, men då får väl Moa kommentera och säga hur det egntligen var.
Eller hur, Moa? ♥

Puss
Olivia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser lungt ut :)

älskar dig OLIVI :) xD

2009-06-29 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0