Nu är jag glad som fan!

Amanda har kommit hem från Cypern!
Har saknat dig så j*vla mkt Amanda!!!!
Sen har jag tittat på den officiella New Moon-trailern och började nästan hyperventliera. Pratade med Amanda i telefon medan jag såg den för första gången och fick verkligen behärksa mig för att inte skrika rakt ut när jag såg den. Den var verkligen bra! Amanda kollar på den för säkert hundrade gången just nu :D
Idag var det typ årets varmaste dag och jag har blivit röd på hela benen med tanke på att jag har sugit åt mig varenda droppe jag har kunnat komma åt på rasterna. Jag är glad att jag satte på mig shorts idag.
Undrar hur brun Amanda är...
Imorron ska det bli kallare och så ska det regna tror jag. Surt.

Idag har jag på mig:
Svarta shorts - H&M
Toppen jag köpte i helgen - H&M
Ballerinaskor - Din Sko
Svart kofta - H&M



Hehe, märkte att Da Vinci Koden ligger på golvet.... Har snart läst ut den!

Nu vet jag vad det står på min topp! "Föreställ dig fred" typ. På en massa olika språk, typ arabiska :S

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0