Sommarlov!!!!!!! In your face, Göran!!

Nu har jag officiellt slutat 7:an.
Är jag glad? Ja.
Kommer jag sakna klassen? JA!!!
Det är det enda jag kommer sakna, och det är av den anledningen jag kommer längta tillbaka till skolan, vilket man inte borde göra. Men jag har haft världens bästa klasskompisar i min värld i nästan ett år. Det bryter man inte bara så där.

Men iaf, efter skolavlutningen gick jag och Amanda hem till mig. Vi satt på taket, och sen klädde vi ut mig i lolitastil. Det är nån mysko stil från Japan.





Amanda


 Minns ni tiden då man spelade kula? Vi tog mina största och Amanda försökte hålla alla med en hand. Hon lyckades nästan. Helt sjukt!



Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0