Trött ~.~

Idag är jag jättetrött.
Har sovit halva dan för att återhämta mig och ta igen de sovtimmar jag missat på Möja^^
Sen har jag vart ute och stekt i solen. Snälla syrran gjorde pannkakor och så satt vi ute på altanen och åt. Mumsigt. Sen så har hon och jag tittat på I taket lyser stjärnorna. Den är jättebra, har sett den förut på bio med Verro. Se den om ni inte redan har det. Så stark film.
Man blir verkligen trött av värmen, inte sant? Har ingen koll på hur varmt det har vart här, men det har vart varmt. Men på Möja var det som varmast 55 grader i solen och typ nästan 30 i skuggan. Då dog man nästan.
Har gått omkring i bikini hela dan. Nu har jag på mig en jättesöt blå sommarklänning av märket EXIT.

Nej, det är dricka litervis med vatten som gäller. Förra året fick jag solsting för att jag drack för lite. Jag har förhoppningsvis lärt mig min läxa...

Puss
Olivia

 Bild från Möja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0